Wilt u weten wat het werk van onze stichting in de praktijk betekent? Onderstaand bericht ontvingen we van een jongere die we een zetje hebben kunnen geven. We gloeien ervan dat we op deze manier een verschil kunnen maken.

‘Dankzij de Stichting Zwerfjongeren Apeldoorn heb ik inboedel zoals een koelkast, gordijnen en meer kunnen aanschaffen. Ik ben ze hier erg dankbaar voor. Zo heb ik mijn nieuwe woning kunnen aankleden. Extra ondersteuning kwam erg goed uit i.v.m. financiële situatie. Ik kom van ver en ben op de goede weg.

Ik heb sinds mijn tienerjaren al zorg en heb op 7 verschillende woongroepen gewoond, waaronder ook een buitenland traject. Marco Betman heeft mij van de straat gered in 2020. Hij heeft mij geplaatst bij Maatschappelijk Opvang Jongeren (MOJ), hier verbleef ik ongeveer 6 maanden.

Daarna heeft Opvang Lichtpunten mij de kans gegeven (ondanks mijn verslaving) om te werken aan mijn doelen. Ze hebben veel geduld met mij gehad. Hier ben ik na 2,5 jaar succesvol uitgestroomd naar een opstapwoning.

Ik heb een vaste baan, behandeling goed afgerond, clean, nieuwe vriendin, etc. Het gaat gelukkig goed en ben trots op mezelf.

Ik wil daarom iedereen bedanken die in mij heeft geloofd. Marco wil ik bedanken, omdat hij mij bij het MOJ heeft geplaatst en bedanken voor de ondersteuning vanuit de Stichting voor mijn woning.’