Stichting Drive for Life heeft 27 jongeren uit onze doelgroep een geweldige dag bezorgd. Of, zoals een van hen het verwoordde: ‘Dit is de dag van mijn leven’. En dat is dan weer iets waar wij heel blij van worden.

De jongeren konden plaatsnemen in bijzondere bolides voor een toertocht door onze omgeving. Met een vertrekpunt in stijl: Paleis Het Loo.

We zijn Drive for Life, de autobezitters en chauffeurs en alle anderen die vrijwillig hebben meegeholpen zeer dankbaar! Weet dat jullie, zoals de stichting het zelf verwoordt, wat positiviteit hebben gegeven.

Dankzij sponsors gingen de jongeren ook nog met een goody bag naar huis; gevuld met praktische spullen als T-shirts, sokken en mutsen. Geweldig!

Daarom ook een dankjewel aan de volgende organisaties:

Hof van Bussloo
Gemeente Apeldoorn
Stichting Present
de Jong & Laan
Eilandbouw
8MM Film Productions
Bakkerij Hilvers BV
Handel in Geluk | Horeca en projectinrichting

Bekijk hier een korte video-impressie: