Voor een prikkie naar het theater, een bijzondere voorstelling zien, en dan ook nog eens anderen een hart onder de riem steken? Dat kan op zondag 14 mei. Dan brengt de cast van Kairos de voorstelling WAKE UP! Kairos is een theaterproject van Joji School of Arts en onze stichting, gericht op kwetsbare jongeren vanaf 17 jaar.

WAKE UP! gaat over vijf werknemers van een telefoonbedrijf, die op een zoveelste saaie kantoordag besluiten hun eigen dromen waar te maken.

De jongeren van Kairos spelen een uitvergroting van henzelf en delen hun eigen unieke dromen en nachtmerries met het publiek. Het is een komische voorstelling met een kwetsbare onderlaag. Het kantoor staat symbool voor de dagelijkse sleur. De voorstelling vol zang, dans en theater, vertelt dat als je het kunt dromen, je het ook kunt waarmaken.

Locatie: De Zwitsalhal, Vlijtseweg 126B (tegenover kringloopwinkel Phoenix)
Datum: 14 mei, 14.00 uur
Kaartje: 5 euro
Tickets zijn hier te bestellen.

De voorstelling wordt mogelijk gemaakt door:
Fonds Cultuurparticipatie, Gemeente Apeldoorn, VSB Fonds, Stichting Zwerfjongeren Apeldoorn, Janivo Stichting, Prins Bernhard Cultuurfonds, Het Gelders Productiehuis, Joji School of Arts, Fundatie Sobbe

Na de zomer krijgt Kairos een extra boost. Door een hogere subsidie kunnen komend schooljaar meer jongeren meedoen. Daar zijn we de gemeente Apeldoorn heel dankbaar voor. Aanmelden voor het nieuwe seizoen kan hier.

En hier is de flyer met meer informatie te downloaden.