Organisaties die namens een jongere een beroep willen doen op hulp vanuit onze stichting, kunnen dit formulier invullen.

Indien de aanvraag wordt goedgekeurd loopt dit via het rekeningnummer van de organisatie waar de aanvrager werkt. Wij maken geen geld rechtstreeks aan jongeren over.
De aanvrager zorgt voor de financiële afwikkeling en stuurt de bonnen binnen 14 dagen via
e-mail naar info@stichtingzwerfjongerenapeldoorn.nl

Denk hierbij aan huur, borg, inrichtingskosten en andere eerste levensbehoefte of leermiddelen om een studie te beginnen. Graag een bedrag en een specificatie invullen.
Leg hierbij onder meer uit: – waarom de jongere het zelf niet kan betalen (wat zijn de inkomsten?) – of er sprake is van bewindvoering – waarom er geen bijzondere bijstand bij de gemeente is aangevraagd -of er andere fondsen zijn aangeschreven