Hoe krijg je je leven op de rit na een reeks tegenslagen? Hoe houd je je staande, als je nauwelijks houvast hebt? Op 8 mei delen risicojongeren uit Apeldoorn hun blik op het leven, in een bijzondere theatervoorstelling.
Voor veel mensen is het al spannend om op een podium staan; deze jongeren stellen zich ook nog eens extra kwetsbaar op. De Stichting Zwerfjongeren Apeldoorn is dan ook ontzettend trots op de groep die die avond het stuk Kairos op de planken brengt.
Het is de tweede theatervoorstelling over en met Apeldoornse risicojongeren. De meesten van hen zijn via onze stichting bij het project terecht gekomen.
Na het succes van het eerste stuk, waarin zij ongepolijst hun eigen verhaal vertelden, is het nu tijd voor een vervolg. Wat is hun blik op de wereld en de huidige maatschappij? En hoe kijkt de wereld naar hen terug? Een theater-, dans- en zangvoorstelling over (voor)oordelen, maar vooral een verhaal over hoe je de kracht en moed vindt om door te gaan.
Een kaartje kost slechts 5 euro. Dus moet het lukken om de zaal vol publiek krijgen – precies wat deze groep verdient. Een kaartje bestellen kan via https://www.orpheus.nl/voorstellingen/3802/KAIROS/IK_JIJ_WIJ
De voorstelling is opgezet door Tim Koldenhof Producties en onze stichting, en mede mogelijk gemaakt door het Gelders Productiehuis.