foto: Rinus Groen

Nick Palapessy gaat op zondag 7 april een bijzondere tocht ondernemen. Hij verschijnt dan aan de start van de marathon van Rotterdam. En die wedstrijd gaat hij gesponsord lopen, met als doel geld in te zamelen voor onze stichting – en dus voor de zwerfjongeren in Apeldoorn.

Het is de derde keer dat Nick een hele marathon gaat lopen. Hij heeft vaker een wedstrijd voor een goed doel gelopen. ,,Deze marathon loop ik niet alleen voor mijzelf”, is zijn veelzeggende toelichting.

Onze stichting is natuurlijk dolblij is met zijn initiatief, en ook zeer dankbaar. Het doel van Nick is 550 euro op te halen via sponsoring.

Iedereen kan iets bijdragen aan dat doel. Wie Nick wil steunen bij deze bijzondere actie, en daarmee de zwerfjongeren waarvoor wij ons inzetten, kan een bijdrage overmaken op NL85 RABO 0373416903 t.n.v. N. Palapessy, onder vermelding van Sponsor Marathon Rotterdam. Of deze link volgen.

We wensen Nick een goede voorbereiding en veel plezier, succes en voldoening!