Een avond uit in stijl, met alles erop en eraan. Dat belooft Rotary Club Apeldoorn met het Wijnfestival Apeldoorn. De opbrengst van dit fraaie evenement gaat naar onze stichting en nog twee organisaties die zich inzetten voor mensen die ondersteuning goed kunnen gebruiken.

Op zaterdag 14 september is Paleis Het Loo het decor van deze happening. Wijnboeren en lokale wijnwinkels schenken prachtige wijnen en vertellen daar mooie verhalen bij.

Het Loo verzorgt daarbij een walking dinner van vier gangen. Verder is er muziek en ander entertainment en er staat een veiling op het programma.

Net als bij voorgaande edities gaat de opbrengst van het wijnfestival naar goede doelen. Dit jaar zijn dat Stichting Da CapoStichting Sant’Egidio Apeldoorn en Stichting Zwerfjongeren Apeldoorn. We zijn Rotary Club Apeldoorn hier heel dankbaar voor.

Meer informatie is te vinden op de site van het evenement: wijnfestival.rotaryclubapeldoorn.nl . Daar zijn ook kaarten te bestellen.