‘Mega dankbaar.’ Het staat in een berichtje van een jongedame die we hebben kunnen helpen. Van die woorden gaan we binnen onze stichting een beetje gloeien. Niet omdat we zo trots zijn, wel omdat het ons zo goed doet dat we een verschil kunnen maken.

De afzender heeft een nieuwe woning. De stichting betaalde haar eerste maand huur. Anders was de woning namelijk aan haar neus voorbij gegaan. En we gaven haar een waardebon van Foenix, de kringloop.

‘Een nieuwe goeie prullenbak, een nieuw tapijt, een prachtige lamp en een stofzuiger’, heeft ze ermee kunnen halen. Om haar ook te helpen met haar opleiding, konden we via Computersupport Apeldoorn een laptop aanbieden. We wensen haar veel woonplezier en alle succes met haar opleiding.